
Jak się wypromować? Czy jedynie w internecie czy warto korzystać z reklamy zewnętrznej? Na pewno warto tak próbować

Jest prezentowana na specjalnie do tego celu przeznaczonych nośnikach reklamowych, a więc są to billboardy, tablice reklamowe, citylighty, słupy z ogłoszeniami. Są również umieszczone na nośnikach, przykładowo na wiatach przystankowych czy kioskach. nietuzinkowe pomysły w tego typu reklamie to reklama ambientowa,przykładowo opakowywanie budynków czy reklama wielkoformatowa, za pomocą form trójwymiarowych (dailymotion.com/video/xryaoi_reklama-tesco-swidnica-tel-782-666-777_lifestyle). Outdoor to działania reklamowe, tak zwane ATL, czyli Above The line. Są to działania robione poprzez

dostępne środki masowego przekazu.
W odróżnieniu od innych mediów, takich jak gazety czy programy telewizyjne, outdoor przenosi jedynie sedno reklamy. najmodniejsze nośniki reklamy zewnętrznej, to billboardy, citylight, reklama pneumatyczna i reklama wielkoformatowa. Billboard to dośćmodna nazwa wielkich tablic, które są stosowane do prezentowania posterów reklamowych. Takie reklamy zwykle można zauważyć przy drodze poza obszarami zabudowanymi. Często widziane są oświetlone, aby zapewnić odpowiednią widoczność plakatu nocą. zazwyczaj spotykane wymiary to 6×3, czyli tak zwany cityboard.