Zastanawiasz się nad projektem gazetki promocyjnej? Dzięki kilku cennym wskazówkom pójdzie ci dużo łatwiej

Każdy właściciel firmy albo sklepu, który ma do zaoferowania klientom swój asortyment, musi zastanowić się nad gazetką promocyjną. Duża konkurencja sprawia, iż niełatwo jest się wyróżnić na rynku, dlatego należy opracować atrakcyjne materiały promocyjne, na jakie potencjalni klienci z chęcią zwrócą uwagę. W jaki sposób się do tego zabrać?

Bez wątpienia niezbędne są zdjęcia oferowanych wyrobów. Jesteś specjalistą w małej architekturze ogrodowej? Powinieneś zrobić zdjęcia altan, oczek wodnych oraz parkanów, które robisz. Zdjęcia powinny być najlepszej jakości, tak aby wyraźne były wszystkie detale i nie okazało się, iż artykuł z gazetki poważnie odbiega od tego, który stoi w naszym zakładzie. Następna sprawa to sam projekt gazetki. Gazetki promocyjne muszą być profesjonalnie zaprojektowane, by klient mógł sprawnie zorientować się, co oraz w jakiej cenie może zakupić. Cena ma być wyszczególniona, gdyż to ona w największej mierze ma wpływ na decyzję o zakupach. Zewnętrzna strona gazetki nie może się obyć bez nazwy oraz loga marki. Tak samo jak cenę, te elementy także warto jest właściwie wyróżnić, by nie umknęły uwadze odbiorcy mogli je dostrzec. Dobrze jest też podkreślić adresy sklepów, w których dostaniemy przedstawione w gazetce artykuły. Czasami bowiem asortyment dostępny jest wyłącznie w jednym, określonym miejscu, a kupujący nie lubią się rozczarowywać.

Gazetki promocyjne muszą być wydrukowane najwyższej jakości tuszem na sprawdzonym papierze. Jeżeli wybierzemy najtańsze materiały, raczej nie zdobędziemy dostatecznej liczby klientów. Odbiorcy coraz częściej mają na uwadze takie detale, tym bardziej, że każdego dnia dostają sporo gazetek i widzą, jakiej firmie rzeczywiście zależy na pozytywnym odbiorze. Kiepski papier może nadać się do skrzynki pocztowej, ale jeżeli gazetka zostanie pozostawiona w furtce, będzie się nadawać jedynie do kosza. Przez to firma pożegna się z następnym klientem, który mógłby się zainteresować jej propozycjami. Jeśli w takim razie masz w planach zaprojektować gazetki promocyjne, już wiesz, co mieć na uwadze, aby gazetka przyciągała oczy i była dobrze odebrana przez interesujących się nią klientów. Stosując się do powyższych wskazówek będziesz mieć większą szansę na sukces.