radio

warning: Creating default object from empty value in /var/www/vhost/krakow-rynek.pl/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

Reklama radiowa - jej zalety i negatywne strony, a także jej opis.

radio
Autor: Brangwyn Jones
Źródło: http://www.flickr.com
Różne istnieją postacie reklamy. Najpopularniejsze są ciągle reklamy publikowane w tzw. starych mediach, czyli radiu, gazetach oraz telewizji. To one stwarzają najwięcej środków i to dla tego kosztują one bardzo dużo pieniędzy. Przykładowo można zaserwować radio i reklamę w radiu. Reklama radiowa to taka metoda promocji, której główne koncepcje dotyczą słuchu. Niewątpliwie, iż radio nadal jest bardzo popularnym punktem na publikowanie kampanii reklamowych. Rozróżnia się parę kategorii reklamy radiowej. Pierwszą jest segregacja ze względu zakresu funkcjonowania reklamy. Na przykład publikowana przez stacje radiowe regionalne albo ogólnokrajowe.

More